Intermittent Fasting schema’s

De volgende schema’s kun je perfect gebruiken om Intermittent Fasting toe te passen. Intermittent Fasting is niet één manier van eten. Bekijk de onderstaande schema’s om te zien of je Intermittent Fasting kunt combineren met je huidige levensstijl. Klik op de titel van het schema om de schema’s te bekijken.

 

De bekendste Intermittent Fasting schema’s zullen wij hier gaan bespreken. Heb je nog vragen over één of meerdere schema’s? Laat dan even een berichtje achter.

16/8 schema 16 uur vasten, 8 uur eten
24 uur vasten 24 uur vasten voor 2 dagen per week
Eet wanneer je honger hebt Basisprincipe van Intermittent Fasting
5:2 schema 5 dagen op onderhoud, 2 dagen calorierestrictie
On / Off Om de dag een calorierestrictie
Warrior dieet Paleo oerdieet
Eén maaltijd per dag Eén maaltijd per dag eten
Snelle-5 Eetbestek van 5 uur
Gematigd vasten Vast een aantal dagen per week met (groenten)smoothies
36 uur vasten Snel vet verbranden

 


 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.